...

Ostrołęka, ul.Kilińskiego 19

Olsztyn, ul.Pstrowskiego 14B/F

Soczewki kontaktowe

Każdy, kto chciałby nosić soczewki kontaktowe, powinien skorzystać z porady specjalisty.

Umów się na wizytę w naszej przychodni okulistycznej, w trakcie której specjalista dokładnie zbada Twoje oczy, sprawdzi czy nie ma żadnych przeciwwskazań, dobierze odpowiednie soczewki i upewni się, że są idealnie dopasowane. Podczas wizyty pacjent uczy się zakładania, zdejmowania soczewek kontaktowych oraz uzyskuje wszystkie potrzebne informacje na temat ich użytkowania.

Aplikujemy soczewki kontaktowe dla osób z nadwzrocznością, krótkowzrocznością oraz astygmatyzmem. Szeroki zakres mocy soczewek sferycznych i cylindrycznych pozwala dziś dobrać odpowiednie soczewki niemal dla każdego. Dobieramy także soczewki kontaktowe progresywne. Jest to idealne wyjście dla osób, które potrzebują dwóch par okularów, lub są alternatywą dla okularów progresywnych.

Podczas wizyty pacjent ma możliwość aplikacji soczewek jednodniowych lub soczewek wielokrotnego użytku. Soczewki jednodniowe to najzdrowszy dla oczu i najwygodniejszy w zastosowaniu rodzaj soczewek. Dzięki codziennej wymianie nie gromadzą się na nich osady białkowe i bakterie, co znacznie zmniejsza ryzyko powikłań wynikających z noszenia soczewek.

Soczewki wielokrotnego użytku są tańsze, jednak wymagają codziennej pielęgnacji.

Soczewki dostępne w naszej przychodni okulistycznej gwarantują uczucie świeżości, zapewniają optymalne nawilżenie i dopływ tlenu do oka przez cały dzień. Są również bardzo miękkie, dzięki czemu oferują naszym pacjentom doskonały komfort noszenia.

Przychodnia Lekarska Okulistyka- Optyka Jolanta Jarząbek. Doświadczeni lekarze i najnowocześniejsza aparatura diagnostyczna.

Ostrołęka

jolajarzabek@op.pl

Olsztyn

salon.olsztyn@op.pl